Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022
Στην χώρα των κλώνων
Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022
Ο μύθος της τέλειας γυναίκας
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022
Σ.Ε.Ξ. Συνειδητή Ενεργειακή Ξηρασία
BUZZING..in your ear
Ήταν κάποτε ένα κορίτσι, νέο και γοητευτικό, έξυπνο και με όνειρα. Ή μάλλον πριν απ' αυτό, ήταν ένα μωρό στρουμπουλό, χαμογελαστό και ροδαλό. Όχι, όχι, πριν γίνει μωρό, ήταν ένα γρήγορο σπερματοζωάριο, το πιο γρήγορο. Όχι, πάλι λάθος, πριν απ' αυτό ήταν επιθυμία, πόθος και ενθουσιασμός κρυμμένος βαθειά στα ανθρώπινα "έγκατα", που περίμενε επιμελώς κάποιος να το "απελευθερώσει". Πώς λοιπόν ένα δημιούργημα που γεννιέται ελεύθερο, αυτόνομο, ανεξάρτητο, καταλήγει να είναι υποδουλωμένο, πνευματικά και σωματικά, απ' τον ίδιο του τον Εαυτό;
Όταν τα μαγνητικά πεδία δύο ατόμων έλκονται και βρεθούν στον ίδιο χώρο, με την ίδια δυναμική, μπορεί να συμβούν μικροεκρήξεις τύπου Bing Bang. Ο ένας αναγνωρίζει στον άλλον αυτό που "πάντα περίμενε", "τον έναν και μοναδικό", την "βασίλισσα'' της ζωής του, και άλλες τέτοιου είδους βαρύγδουπες δηλώσεις. Ουσιαστικά, αντικρύζει απέναντι σ' έναν καθρέφτη, το ιδανικό του είδωλο, επιζητώντας ταυτόχρονα όλα όσα επιθυμεί ο ίδιος να γίνει, μέσω του άλλου. Είτε βαπτιστεί ως ρομαντισμός, είτε ως άρνηση μοναχικότητας, το αληθινό κίνητρο να βρει ο καθένας μας το τέλειο ταίρι του, είναι η ανάγκη της δικής μας ολοκλήρωσης. Γεννηθήκαμε άλλωστε με την προσδοκία να είμαστε "Κατ' εικόνα και Καθ' ομοίωσιν του Δημιουργού", σ αυτό τον κόσμο, προκαλώντας μας ταυτόχρονα και μια υποσυνείδητη, επιτακτική ανάγκη ταύτισης με την τελειότητα. Το βρέφος αναμένεται να κοιμάται επί ένα οκτάωρο, να χαμογελάει ικανοποιημένο στους γονείς του και να τρώει όλο του το φαγητό για να είναι "καλό μωρό".
Το παιδί καθώς μεγαλώνει, πρέπει να κλιμακώνεται σε έναν παραγωγικό μαθητή, χωρίς να βγαίνει απ' τα όρια της ορθής κοινωνικής συμπεριφοράς, να έχει σωστούς και αποδεκτούς φίλους και να αριστεύει σε όλες τις εξωσχολικές του δραστηριότητες. Ο νέος ή νέα, που ανοίγουν τα επαγγελματικά τους φτερά, οφείλουν να επιδεικνύουν άμεμπτη συμπεριφορά προς τον εργοδότη, ώστε να θεωρηθούν "άξιοι εργάτες" του συστήματος και ο νέος γονιός δεν έχει άλλη επιλογή από το να είναι το "τέλειο πρότυπο", για την επόμενη γενιά. Σαν πολύ "τελειότητα" δεν μαζεύτηκε όμως;
Απαιτείται απ' τον καθένα μας, μια συνεχόμενη προσπάθεια τελειοποίησης εαυτού. Αυτό από μόνο του, δεν ακούγεται ως ο χειρότερος αυτοσκοπός του ανθρώπου. Εκείνο, όμως, που το καθιστά τοξικό, αυτο-τραυματικό και αυτοκαταστροφικό είναι η αίσθηση του να μην μπορείς να κάνεις λάθος. Γιατί μάθαμε μεγαλώνοντας ότι "το λάθος δεν συγχωρείται".
Όταν λοιπόν κάποιος δεν αφήνει καθόλου χώρο για λάθη, συμβαίνουν τα εξής:
Ασκεί μόνιμα κακή κριτική για τον εαυτό του, απορρίπτει πράγματα, καταστάσεις και σκέψεις που δεν συμφωνούν με τη δική του ιδεολογία και μεθοδολογία, νιώθει θλίψη γιατί δεν πέτυχε τους στόχους του, αισθάνεται πως η ζωή του είναι ένας συνεχής αγώνας για επιτυχίες και η έλλειψη τους καθορίζει τον βαθμό ευτυχίας ή δυστυχίας του. Είναι λυπηρό πώς αυτός ο φαύλος κύκλος ζωής ξεκινάει ως κάτι όμορφο και δημιουργικό και καταλήγει τοξικό και τραυματικό, κάνοντάς μας, επί της ουσίας "αφαίμαξη" από οτιδήποτε ενεργειακά ζωτικό μας έχει απομείνει.
Έχοντας όλα αυτά υπόψην και εφόσον βρούμε το "ιδανικό" ταίρι για να μοιραστούμε τα όνειρα ή τους εφιάλτες μας, αντιλαμβάνομαι ότι η οποιαδήποτε εκκίνηση μιας σχέσης που στερείται συνειδητότητας και αυτογνωσίας, είναι εντελώς πλασματική και ουτοπική, καθρεπτίζοντας απλά τις δικές μας επιθυμίες και προσδοκίες, ενώ η λήξη μιας τέτοιας σχέσης μπορεί να σηματοδοτηθεί απ' το ξύπνημα απ' αυτόν τον λήθαργο.
Επομένως, όταν παύουμε να γινόμαστε τέλειοι, ξεκινάμε να γινόμαστε πιο ανθρώπινοι. Και ανθρώπινο σημαίνει ατελές, ανολοκλήρωτο, ελαττωματικό, άρα και πιο γήινο, ευάλωτο, πληγωμένο. Οφείλουμε λοιπόν να ολοκληρώσουμε αυτό που ξεκινήσαμε να είμαστε:
Το ταίρι του Εαυτού μας.
Τέλος.
MuMu
Τρίτη 31 Μαΐου 2022
Η Μύτη και το Πηγούνι
BUZZING..in your ear
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΠΕΡΕ
πίνακας του Πικάσο του 1938 «Femme au beret rouge-orange» (Γυναίκα με πορτοκαλί μπερέ), ο οποίος απεικονίζει την ερωμένη και μούσα του καλ...
-
πίνακας του Πικάσο του 1938 «Femme au beret rouge-orange» (Γυναίκα με πορτοκαλί μπερέ), ο οποίος απεικονίζει την ερωμένη και μούσα του καλ...
-
Ναι, ισχύει. Δεν είμαστε το ίδιο. Ποτέ δεν είμασταν, ποτέ δε θα είμαστε. Και ξέρεις γιατί? Γιατί έχουμε εντελώς διαφορετικό DNA και συναισθη...




